კომპანია რადარი და academica.ge წარმოგიდგენთ სასტუმროს მენეჯმენტის კურსს.
მენტორი: მაია მახათაძე - კომპანია „ რადარის“ დამფუძნებელი და გენერალური დირექტორი
რადარი: ბრენდის სტუმრ-მასპინძლობის სივრცე || Radar: Brand Hospitality Space
კურსის ფარგლებში შეისწავლით სასტუმროს მენეჯმენტის საფუძვლებს, გაეცნობით სასტუმროს ინდუსტრიის მახასიათებლებს, გაიგებთ, როგორ იმართება სასტუმრო და რაც მთავარია, ამ ყველაფერს მოისმენთ პრაქტიკოსი მენტორისგან, რომელიც გაგიზიარებთ პრაქტიკულ რჩევებსა და მოგცემთ საქართველოს რეალობაზე მორგებულ რეკომენდაციებს.
კურსის სილაბუსი შედგენილია კომანია „რადარი“-ს პრაქტიკულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით.
რადარი: ბრენდის სტუმრ-მასპინძლობის სივრცე | Radar: Brand Hospitality Space
1. შესავალი: სასტუმრო ინდუსტრიის მიმოხილვა
- სასტუმროს ინდუსტრიის დასაწყისი
- რა არის თავად სასტუმრო და როგორია მისი განვითარება ტიპებად და მოგზაურის კატეგორიებად
- სასტუმრო ინდუსტრიის განვითარება ცივილიზაციის რევოლუციურ ცვლილებებთან ერთად
- სასტუმრო და მოდის ინდუსტრიის საერთო კოლაბორაცია, მაგალითი როგორ ვითარდებოდა იდუსტრია სხვა გიგანტურ ინდუსტრიებთან ერთად
- ცნობილი და ნაკლებად ცნობილი ადამინების ინსპირაცია, სასტუმრო იდეის დაბადება, წარმატებული განვითარება ან შემთხვევით მოსული იღბალი
- მსოფლიოს წამყვანი სასტუმრო მაგალითები, მოგზაურობა მდიდრულ კურორტებზე, ერთეული და ქსელური ბრენდები
2. სასტუმრო როგორც კაპიტალი-აქტივი
- საწყისი ეტაპები და ინვესტორული წინადადება
- სასტუმროს ბიზნეს გეგმის წინა-მოსამზადებელი ეტაპის გავლა დამკვეთთან დასახული მიზნის შესწავლის კუთხით
- რა არის მთავარი ბიზნეს გეგმის მოსამზადებლად
- ბიზნეს გეგმის მთავარი აქცენტების და პრიორიტეტების განსაზღვრა სასტუმროს წინასწარი შესწავლის კუთხით
- ბინზეს გეგმის აგების ჯაჭვი და მასში განსაზღვრული საფეხურებრივი კიბე, ინვესტორთან შეხვედრის მომენტიდან სასტუმროს გახსნამდე
- რა უნდა იცოდეს დამკვეთმა, სურვილებისა და შესაძლებლობების გადაკვეთა
- სასტუმროს ბიუჯეტის მინი მოდელი
- სასტუმროს გახსნისა წინა და მომდევნო პერიოდის გამიჯვნა, დაგეგმარება
3. სასტუმრო როგორც ცოცხალი არტერია - ცოცხალი დუღილის ჯაჭვი კარს მიღმა
- სასტუმროს სტრუქტურული მოდელი მცირე და დიდი ზომის სასტუმროებში
- როგორია სასტუმროს იერარქიული კიბე და თანამშრომლის განვითარების პოტენციალი
- შიდა ჯაჭვური პოზიციები და პრენინგის მოდელი რაც სამუშაოს მოვალეობის ჯაჭვურ გადაკვეთას ითვალისწინებს
- თითოეული დეპარტამენტის როლის ფუნქციური გაშლა, მაგალითად მიღება-განთავსება, საკვები და სასმელი, დასუფთავება და ასე შემდეგ.
-
სასტუმროს მენეჯმენტი
- 1. სასტუმროს მენეჯმენტის ისტორია
- 2. მოდის ინდუსტრია
- 3. ბრენდის განვითარების ისტორია
- 4. საწყისები - პირველი პერსონალური აბაზანა
- 5. ცნობილი ადამიანები
- 6. სერვისი
- 7. კატეგორიები
- 8. ცნობილი სასტუმროები
- 9. სხვა სასტუმროები
- 10. ბიუჯეტი
- 11. სტრუქტურა
- 12. დეპარტამენტების აღწერა
- 13. კვების დეპარტამენტი
- 14. დასუფთავების დეპარტამენტი
- 15. სხვა დეპარტამენტები