სტრატეგიული კომუნიკაციები ბიზნესში

Academica.ge წარმოგიდგენთ სტრატეგიული კომუნიკაციების კურსს ბიზნესში.

მოცემული კურსი დაგეხმარებათ სტრატეგიული კომუნიკაციის საწყისების შესასწავლად. გაეცნობით საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და მარკეტინგის ზოგად მიმართულებებს.

კურსის ფარგლებში შესაძლებლობა გექნებათ გაიგოთ, როგორ უნდა დავამყაროთ ეფექტური და შედეგზე ორიენტირებული შიდა და გარე კომუნიკაცია.

მოდული 1: შესავალი სტრატეგიულ კომუნიკაციაში

  • რა არის კომუნიკაცია - სახეები და ფორმები;
  • რა არის სტრატეგიული კომუნიკაცია და მისი მნიშვნელობა;
  • რა გზას გადის კომუნიკაცია;
  • ბრენდინგის მნიშვნელობა ორგანიზაციისთვის. 

მოდული 2: შიდა და გარე კომუნიკაცია

  • შიდა კომუნიკაცია - case study;
  • შიდა კომუნიკაციის პრინციპები
  • ჩერჩილის მეთოდის ინტეგრირება ბიზნესში;
  • გარე კომუნიკაცია. 

მოდული 3: რეპუტაცია და მდგრადობა

  • კრიზის მენეჯმენტი, მისი გავლენა რეპუტაციაზე და დაზიანებული რეპუტაციის აღმოფხვრის გზები;
  • ორგანიზაციის სლოგანი და მისი მნიშვნელობა რეპუტაციისთვის;
  • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის განხილვა რეპუტაციულ ჭრილში; 

მოდული 4: კონკურენცია და უხეში მარკეტინგული აქტივობები; საკომუნიკაციო ინტრუმენტი - რეკლამა 

  • კონკურენცია და უხეში მარკეტინგი.
  • ერთმანეთთან დაპირისპირებული ბრენდების კომუნიკაცია - case study;
  • საერთაშორისოდ აღიარებული უარყოფითი უკუკავშირის მქონე რეკლამის მაგალითი- case study;
  • დადებითი უკუკავშირის მქონე რეკლამის მაგალით - case study;
  • კომპანიათა დაპირისპირებები და უხეში მარკეტინგული აქტივობები;
  • ძირითადი პრინციპები. 

მოდული 5: ორგანიზაციის ფარგლებს გარეთ გასვლა - საერთაშორისო მარკეტინგი

  • გასათვალისწინებელი გამოწვევები;
  • პრინციპები;
  • ბრენდის საერთაშორისო კამპანია - case study; 

მოდული 6: მომხმარებლის ქცევა

  • ზოგადად მომხმარებლის ქცევის მიმოხილვა;
  • მომხმარებლის ქცევა ყიდვის პროცესში;
  • მომხმარებლის ქცევაზე ზეგავლენის მომხდენი ფაქტორები;
  • ქვეყნები, როგორც ბრენდები.
250.00 ₾ 49.00 ₾