academica.ge წარმოგიდგენთ მომხმარებელთა მომსახურების კურსს.
კურსის მიზანია კომპანიებსა და მის თანამშრომლებს დაეხმაროს მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებაში და განუვითაროს ეფექტური მომსახურებისთვის საჭირო უნარები. მიღებული ცოდნის საშუალებით თანამშრომლები შეძლებენ გააუმჯობესონ მომსახურების ხარისხი, გადააჭარბონ მომხმარებელთა მოლოდინებს და გაზარდონ მათი კმაყოფილება.
წარმატებულ კომპანიას კარგად ესმის, რაოდენ მნიშვნელოვანია განვითარებისთვის მაღალი ხარისხის მომსახურება, რადგან სწორედ ის ზრდის მომხმარებელთა ლოიალობას, რაც, თავის მხრივ, პოზიტიურად აისახება გაყიდვების ზრდასა და კომპანიის რეპუტაციაზე.
- რამდენად მნიშვნელოვანია მომხმარებლისთვის კარგი მომსახურება
- დროის მართვა მომსახურებაში
- მომსახურების მაღალი სტანდარტები
- უარყოფითი და დადებითი მომსახურების მაგალითები
- კლიენტის ტიპები და მათთან მუშაობის გზები
- სამი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი მომხმარებელთა მომსახურებაში
- მომსახურების ყველაზე პოპულარული არხები
- თვითმომსახურების მნიშვნელობა
- სერვისი, როგორც დაზოგვის საშუალება
-
პრეზენტაცია
-
მომხმარებელთა მომსახურების კურსი
- 1. რა არის კარგი მომსახურება
- 2. რამდენად მნიშვნელოვანია მომხმარებლისთვის კარგი მომსახურება
- 3. მომსახურების მაღალი სტანდარტი
- 4. მომსახურების უარყოფითი და დადებითი მაგალითები
- 5. მომხმარებლის ტიპები და მათთან მუშაობის გზები
- 6. მომსახურების 3 მნიშვნელოვანი პრინციპი
- 7. კომპანია Amazon-ი
- 8. მომხმარებელთა მომართვის ყველაზე პოპულარული არხები
250.00 ₾ 39.00 ₾