academica.ge წარმოგიდგენთ სოციალური მედიის კურსს.
კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს სოციალური მედიის შეისწავლოს სოციალური მედიის შესაძლებლობები და მიიღოს რჩევები პრაქტიკოსი ლექტორისგან.
კურსის ლექტორი, გიორგი თურქაძე არის გორგიას მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი. გორგიას საინტერესო და კრეატიული მარკეტინგული კამპანიები, ალბათ, ბევრჯერ შეგხვედრიათ სოციალურ ქსელებში. გიორგი სოციალური მედიის სწორედ იმ პრაქტიკულ ასპექტებს გაგიზიარებთ, რასაც საქართველოში წარმატება მოაქვს.
კურსის ფარგლებში თქვენ სხვა უამრავ მნიშვნელოვან საკითხთან ერთად გაეცნობით:
- ბიზნეს გვერდის შექმნასა და მართვას
- მესიჯების ავტომატიზებას
- კამპანიის შექმნას
- ბრენდინგს
- ქოფირაითინგს
- კონტენტის მატრიცას
ყველაზე პოპულარული სოციალური ქსელები საქართველოში
- TikTok
ბიზნეს გვერდის შექმნა და მართვა
- ბიზნეს გვერდის შექმნა
- ნავიგაცია ბიზნეს მენეჯერში
- ძირითადი ინფორმაციის დაფა
- ინფორმაციის დაფის პრაქტიკული მაგალითი
- როგორ დავდოთ ან დავგეგმოთ პოსტი
- მესიჯების ავტომატიზება
- ძირითადი ტერმინები, რომლებიც გამოგადგება
- პრაქტიკული რჩევები და ხელსაწყოები
კონტენტი და ქოფირაითინგი - სოციალური მედიის ტვინი და გული
- რა არის კონტენტი?
- კონტენტის მატრიცა
- რა არის Copywriting?
- Good Copy VS Bad Copy
ბრენდინგი, მარკეტინგი და PR სოციალურ მედიაში
- ბრენდინგი და მარკეტინგი – კვეთის წერტილები და განსხვავებები სოციალურ მედიაში
- PR და მარკეტინგი - კვეთის წერტილები და განსხვავებები სოციალურ მედიაში
კვლევა და ანალიზი
- მარკეტის კვლევა
- SWOT ანალიზი
- SMART მიზნები
- Marketing Funnel
რეკლამის ზოგადი მიმოხილვა
- რა არის Ads Manager
- როგორ შევქმნათ კამპანია?
-
სოციალური მედიის კურსის წარდგენა
-
კონტენტი და ქოფირაითინგი - სოციალური მედიის ტვინი და გული
-
ბრენდინგი, მარკეტინგი და PR სოციალურ მედიაში
-
კვლევა და ანალიზი
-
რეკლამის ზოგადი მიმოხილვა
-
კურსის შეჯამება
მადლობა ყურადღებისთვის - სოციალური მედიის კურსის დასასრულს მიუახლოვდა. დროებით