ვისთვის არის კურსი:
მათთვის, ვისაც სურს Facebook Ads Manager-ის შესწავლა
მათთვის ვისაც სურს Facebook-ით რეკლამის გაშვება
მათთვისაც, ვისაც აქვს ბიზნესი და სურს პროდუქცია გაყიდოს Facebook-ის საშუალებით
მოთხოვნები:
კურსის გავლა და მასალის შესწავლა შეუძლია ყველას. მთავარია, იცოდეთ კომპიტერის გამოყენება საბაზისო დონეზე.
რას გთავაზობთ:
კვალიფიციურ ტრენერს, რომლებსაც აქვთ დიჯითალ მარკეტინგში მუშაობის მრავალწლიანი პრაქტიკული გამოცდილება.
ვიდეო ლექციებს, რომელთა ნახვასაც შეძლებთ ნებისმიერ დროს შეუზღუდავად.
დახურულ FACEBOOK ჯგუფს სადაც უშუალოდ ტრენერისგან მიიღებთ კითხვებზე პასუხებს: www.facebook.com/groups/fbonedge/
სერტიფიკატს, რომლის ასაღებადაც უნდა დაწეროთ დავალებები და ფინალური ამოცანა.
რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ეს კურსი, რომელსაც ერთხელ შეიძენთ, მუდმივად თქვენს განკარგულებაშია. შეგიძლიათ მომავალში მოუბრუნდეთ მასალებს და აღიდგინოთ ან გადაიმეოროთ ყველა მნიშვნელოვანი საკითხი.
ლექცია 1: Facebook რეკლამის მუშაობის პრინციპი, ანგარიშის გამართვა
1.1 Facebook რეკლამის მუშაობის პრინციპი
რა არის Facebook რეკლამა და რით განსხვავდება პოსტისგან?
როგორ მუშაობს Facebook რეკლამა და რა არის სარეკლამო აუქციონი?
რა ღირს Facebook რეკლამა?
1.2 სარეკლამო ანგარიშის შექმნა და გამართვა
რას ნიშნავს დაბუსთვა?
რა არის Ads Manager და რატომ უნდა გამოვიყენოთ ის?
როგორ გავხსნათ Ads Manager პირველად?
როგორ შევქმნათ სარეკლამო ანგარიში და მივაბათ ბარათი?
რომელი პარამეტრებია მნიშვნელოვანი ანგარიშის შექმნისთვის?
რომელი პარამეტრი უნდა განისაზღვროს აუცილებლად ანგარიშის შექმნის ეტაპზე?
ლექცია 2: Campaign: Facebook რეკლამის სტრუქტურა; მიზნობრიობის შერჩევა
2.1 Campaign: Facebook რეკლამის სტრუქტურა და კამპანიის შექმნა
როგორია Facebook რეკლამის სტრუქტურა?
რა არის Campaign, Ad Set და Ad?
რომელია Facebook რეკლამის ყველაზე მნიშვნელოვანი დონე?
რა არის რეკლამის მიზანი - Objective და როგორ შევარჩიოთ ჩვენთვის საჭირო ტიპი?
როგორ დავიწყოთ რეკლამის შექმნა?
რეკლამის რომელი პარამეტრები იმართება Ad Campaign-ის დონეზე?
ლექცია 3: AdSet: ბიუჯეტი და განრიგი, აუდიტორიის შერჩევა, განთავსებები, ოპტიმიზაცია
3.1 AdSet: ბიუჯეტი, განრიგი, აუდიტორია
როგორ გამოვთვალოთ და მივუთითოთ სარეკლამო ბიუჯეტი?
როდის ნახავენ ჩვენს რეკლამას და როგორ განვსაზღვროთ ჩვენების გრაფიკი?
როგორ განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია - ვინ ნახავს ჩვენს რეკლამას?
როგორი ტიპის აუდიტორიები არსებობს?
რომელი საბაზისო მახასიათებლებით ფორმირდება სამიზნე სეგმენტი?
რომელი დამატებითი პარამეტრები შეგვიძლია გამოვიყენოთ აუდიტორიისთვის?
როგორ განვსაზღვროთ რეკლამის საპროგნოზო შედეგები?
3.2 AdSet: დეტალური ტარგეტირება; აუდიტორიის ტიპები
რას ნიშნავს დეტალური ტარგეტირება?
რომელი დამატებით პარამეტრებით შეგვიძლია აუდიტორიის განსაზღვრა?
რა რეკომენდაციების გათვალისწინებაა მიზანშეწონილი დეტალური ტარგეტირებისას?
როგორ შევინახოთ ჩვენი აუდიტორია?
3.3 AdSet: განთავსებები; მიწოდების და ხარჯვის ოპტიმიზაცია.
სად ნახავენ ჩვენს Facebook რეკლამას?
რას ნიშნავს რეკლამის განთავსება?
განთავსების რომელი ტიპები არსებობს?
რას ნიშნავს მიწოდების ოპტიმიზაცია?
რის მიხედვით დაიხარჯება ჩვენი ბიუჯეტი?
ლექცია 4: Ad: ანგარიშების დაკავშირება, რეკლამის შექმნა
4.1 Ad რეკლამის შექმნა: Facebook და Instagram ანგარიშების დაკავშირება; რეკლამის შექმნა და რედაქტირება
როგორ შევქმნათ რეკლამა?
როგორ ჩავასწოროთ უკვე შექმნილი კამპანია?
როგორ დავაკავშიროთ ჩვენი გვერდი რეკლამასთან?
როგორ ხდება Instagram პროფილის დაკავშირება და რისთვის არის საჭირო?
როგორ დავარეკლამოთ უკვე გამოქვეყნებული პოსტი?
როგორ დავარეკლამოთ დაგეგმილი ანუ Scheduled პოსტი?
შეგვიძლია ვნახოთ, როგორი იქნება ჩვენი რეკლამა გაშვებამდე?
4.2 Ad: სარეკლამო პოსტის შექმნა Ads Manager-ში და რეკლამის გამოქვეყნება
როგორ შევქმნათ სარეკლამო პოსტი უშუალოდ Ads Manager-ში?
რა არის და როგორ დავამატოთ CTA ღილაკი?
როგორ გავააქტიუროთ რეკლამა?
რას ნიშნავს განხილვის სტატუსი?
რატომ შეიძლება რეკლამა არ დადასტურდეს?
4.3 Ad: Page Likes; Events - რეკლამის შექმნა
როგორ შევქმნათ რეკლამა მოწონებების გაზრდის მიზნით?
რა განმასხვავებელი პარამეტრით გამოირჩევა რეკლამის ეს ტიპი?
რა არის ამ ტიპის რეკლამის მთავარი შედეგი?
როგორ დავარეკლამოთ ჩვენი ღონისძიება?
4.4. Ad: Brand Awareness; Reach - რეკლამის შექმნა
რას წარმოადგენს Brand Awareness მიზნობრიობა?
რა არის Reach რეკლამა?
რა განსხვავებაა მათ შორის?
რაზე უნდა გავაკეთოთ აქცენტი?
ლექცია 5: მართვა: ბიუჯეტი, ბუღალტერია, ანგარიშგება
5.1 ბიუჯეტის პარამეტრების კონტროლი, ბუღალტრული დოკუმენტები
რეკლამა გავააქტიურეთ, ახლა რა ხდება?
რას მოიცავს რეკლამის მართვის პროცესი?
როდის ჩამოიჭრება თანხა ბარათიდან და რატომ იჭრება ბევრჯერ?
შეიძლება მოხდეს გადახარჯვა?
როგორ ვაკონტროლოთ ხარჯები და სად ვნახოთ ინვოისები?
როგორ დავაწესოთ და ვმართოთ ბიუჯეტის ლიმიტები?
5.2. შედეგების ანალიზი: ძირითადი პარამეტრები
როგორ შევაფასოთ Facebook რეკლამის შედეგები?
რომელი პარამეტრებია ყველაზე მნიშვნელოვანი?
როგორ ჩავასწოროთ კამპანია მარტივად?
როგორ შევაფასოთ განსხვავებული მიზნობრიობები სწორად?
რა შეგვიძლია გავაკეთოთ თუ არ ვართ კმაყოფილი ჩვენი რეკლამით?
შეგვეძლო უფრო ეფექტურად განგვესაზღვრა რეკლამის შედეგები?
5.3. შედეგების ანალიზი: მორგებული ანგარიშგება
როგორ გავამარტივოთ ანგარიშგება და შედეგების ანალიზი?
როგორ ვმართოთ ანგარიშგების პერიოდი?
რას ნიშნავს ანგარიშგების მორგება?
როგორ გადავიტანოთ შედეგები Excel-ში?
როგორ ვნახოთ აუდიტორია დეტალურად?
რა უნდა გავითვალისწინოთ შედეგების შეფასებისას?
სერთიფიკატის ასაღებად
სერტიფიკატების მისაღებად უნდა შეასრულოთ „მასალების“ გვერდზე არსებული ყველა სასერტიფიკატო დავალება. მას შემდეგ რაც შეასრულებთ დავალებებს, უნდა მოგვწეროთ მეილზე info@oned.ge და აირჩიეოთ თქვენთვის სასურველი დრო ფინალური გამოცდის დასაწერად. სერტიფიკატის მისაღებად აუცილებელია, რომ სწორად გქონდეთ შესრულებული დავალებებისა და გამცდის შეკითხვების მინიმუმ 50%.
-
მასალები
-
სასერტიფიკატო დავალებები
იმისთვის, რომ აიღოთ სერტიფიკატი აუცილებელია შეასრულოთ აქ მოცემული ყველა დავალება. მას შემდეგ რაც დავალებებს შეასრულებთ და გამოგზავნით, მოგვწერეთ მეილზე info@oned.ge რომ გსურთ სერტიფიკატის აღება და სხვა დეტალებს უკვე მეილზე მოგაწვდით. გაითვალისწინეთ, დავალების შევსება შეგიძლიათ მხოლოდ ერთხელ.
-
1 ლექცია: Facebook რეკლამის მუშაობის პრინციპი, ანგარიშის გამართვა
-
2 ლექცია: Campaign: Facebook რეკლამის სტრუქტურა; მიზნობრიობის შერჩევა
-
3 ლექცია: AdSet: ბიუჯეტი და განრიგი, აუდიტორიის შერჩევა, განთავსებები, ოპტიმიზაცია
-
4 ლექცია: Ad: ანგარიშების დაკავშირება, რეკლამის შექმნა
- 4.1 Ad რეკლამის შექმნა: Facebook და Instagram ანგარიშების დაკავშირება; რეკლამის შექმნა და რედაქტირება (14:23)
- 4.2 Ad: სარეკლამო პოსტის შექმნა Ads Manager-ში და რეკლამის გამოქვეყნება (07:23)
- 4.3 Ad: Page Likes - რეკლამის შექმნა (09:18)
- 4.4 Ad: Events - რეკლამის შექმნა (02:22)
- 4.5 Ad: Brand Awareness - რეკლამის შექმნა (04:29)
- 4.6 Ad: Reach - რეკლამის შექმნა (04:04)
-
5 ლექცია: მართვა: ბიუჯეტი, ბუღალტერია, ანგარიშგება
-
6 ლექცია: პრაქტიკული მაგალითი