არჩილ თავბერიძე

არჩილ თავბერიძე

ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მარკეტინგის მაგისტრი.

წლების განმავლობაში მუშაობდა სხვადასხვა სფეროს კერძო და საჯარო ორგანიზაციაში მარკეტინგის, ციფრული მარკეტინგის, საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და გაყიდვების მიმართულებით. ასევე, ახორციელებს ციფრული მარკეტინგის თავისუფალ საკონსულტაციო და მართვის მომსახურებას ადგილობრივი კომპანიებისა და საერთაშორისო ბრენდებისთვის.

ამჟამად არის სამშენებლო და საყოფაცხოვრებო ჰიპერმარკეტების ქსელ „გორგიას“ ციფრული მარკეტინგისა და ელექტრონული კომერციის პლატფორმის განვითარების ხელმძღვანელი.

ასევე, აქვს ციფრული მარკეტინგის სწავლების მრავალწლიანი გამოცდილება სხვადასხვა ქართულ უნივერსიტეტში. 

არჩილ თავბერიძე