Google რეკლამა Google Ads

ვისთვის არის კურსი:

  • მათთვის, ვისაც სურს Google Ads-ის შესწავლა

  • მათთვის ვისაც სურს Google-ით რეკლამის გაშვება

  • მათთვისაც, ვისაც აქვს ბიზნესი და სურს პროდუქცია გაყიდოს Google-ის სხვადასხვა პლატფორმების გამოყენებით

 

მოთხოვნები:

  • კურსის გავლა და მასალის შესწავლა შეუძლია ყველას. მთავარია, იცოდეთ კომპიტერის გამოყენება საბაზისო დონეზე.

 

რას გთავაზობთ:

  • კვალიფიციურ ტრენერს, რომლებსაც აქვთ დიჯითალ მარკეტინგში მუშაობის მრავალწლიანი პრაქტიკული გამოცდილება.

  • 4 საათზე მეტ ვიდეო ლექციებს, რომელთა ნახვასაც შეძლებთ ნებისმიერ დროს შეუზღუდავად.

  • პრაქტიკულ სავარჯიშო ფაილებს, რომელზეც კურსის განმავლობაში იმუშავებთ.

  • დახურულ FACEBOOK ჯგუფს სადაც უშუალოდ ტრენერისგან მიიღებთ კითხვებზე პასუხებს: www.facebook.com/groups/googleadsonedge/ 

  • სერტიფიკატს, რომლის ასაღებადაც უნდა დაწეროთ დავალებები და ფინალური ამოცანა.

 

რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ეს კურსი, რომელსაც ერთხელ შეიძენთ, მუდმივად თქვენს განკარგულებაშია. შეგიძლიათ მომავალში მოუბრუნდეთ მასალებს და აღიდგინოთ ან გადაიმეოროთ ყველა მნიშვნელოვანი საკითხი.

ლექცია 1: Google Ads-ის მუშაობის პრინციპი და ზოგადი მიმოხილვა


1.1 Google-ის საძიებო სისტემის მუშაობა და შედეგების სტრუქტურა

  • როგორ მუშაობს გუგლის საძიებო სისტემა?

  • საძიებოს შედეგების სტრუქტურა

  • საძიებო შედეგების ტიპები


1.2 Google რეკლამის მიმოხილვა 

  • Google Ads თუ Google Adwords?

  • როგორი ტიპისაა გუგლის რეკლამა?

  • სად გამოჩნდება Google საძიებო რეკლამა?

  • სად გამოჩნდება Google დისპლეი (საბანერე) რეკლამა?


1.3 Google რეკლამის მუშაობის მექანიზმი და საკვანძო ფაქტორები 

  • როგორ მუშაობს Google რეკლამა?

  • რა არის სარეკლამო აუქციონი?

  • რა არის საკვანძო სიტყვების ანუ „ქივორდების“ დანიშნულება?

  • რომელი ფაქტორები განსაზღვრავს აუქციონში Google რეკლამის წარმატებას?

  • რა არის რეკლამის სარეიტინგო სისტემა - Ad Rank?

  • რას ასახავს რეკლამის ხარისხის დონე - Quality Score?

  • როგორ მუშაობს Google დისფლეი რეკლამა?

  • რა პრინციპით ვხედავთ სარეკლამო ბანერებს სხვადასხვა ვებგვერდზე?

  • როგორ ხდება ტარგეტირება გუგლის საბანერე რეკლამის შემთხვევაში?

  • რა პრობლემას ვაწყდებით Google საძიებო რეკლამის საქართველოში გაშვებისას?


1.4 Google სარეკლამო ანგარიშის შექმნა და მიზნობრიობები

  • როგორ გავხსნათ Google სარეკლამო ანგარიში?

  • რას წარმოადგენს რეკლამის მიზნობრიობები?

  • რისგან შედგება Google Ads-ის სამართავი პანელი?

  • როგორ მივაბათ ბარათი?

ლექცია 2: Google საძიებო რეკლამა


2.1 რეკლამის სტრუქტურა და კამპანიის აწყობები 

  • რისგან შედგება Google რეკლამის სტრუქტურა?

  • როგორ დავიწყოთ საძიებო რეკლამის შექმნა?

  • რას წარმოადგენს Website Traffic მიზნობრიობა?

  • როგორ ავირჩიოთ რეკლამის საძებო ფორმატი?

  • რომელი პარამეტრებისგან შედგება კამპანიის აწყობები?

  • რა არის ბიდინგი?

2.2 Ad Group-ს პარამეტრები და რეკლამის აწყობა

  • რომელი პარამეტრებისგან შედგება Ad Group?

  • როგორ გავწეროთ საკვანძო სიტყვები ანუ „ქივორდები“?

  • როგორ ვნახოთ რეკლამის საპროგნოზო შედეგები?

  • როგორია საძიებო რეკლამის სტრუქტურა?

  • როგორ გავწეროთ Final URL, Display Path, Headlines და Description?

  • რა რეკომენდაციები უნდა გავითვალისწინოთ რეკლამის აწყობისას?

  • როგორ გამოვაქვეყნოთ საძიებო რეკლამა?


2.3 კამპანიის მონიტორინგი და ძირითადი პარამეტრები 

  • სად ვნახოთ ჩვენ მიერ შექმნილი კამპანია?

  • რა ეტაპებს გადის რეკლამა გამოქვეყნების შემდეგ?

  • რომელია კამპანიის შეფასების ძირითადი პარამეტრები?

  • რას წარმოადგენს Clicks, Impr., CTR, Avg. CPC, Cost?

  • როგორ გამოვიტანოთ დამატებით პარამეტრები?

  • როგორ შევაფასოთ და ვმართოთ ქივორდები ინდივიდუალურად? 

  • რა არის უარყოფითი ქივორდები?

  • რა განსხვავებაა ქივორდებსა და საძიებო ფრაზებს შორის?

ლექცია 3: Google საძიებო რეკლამის გაფართოებული დამუშავება


3.1 ქივორდების ანალიზის მეთოდები

  • რომელი მეთოდებით შეგვიძლია ქივორდების კვლევა?

  • ქივორდების ანალიზის რომელ ხელსაწყოს გვთავაზობს გუგლის პლატფორმა?

  • როგორ დავამატოთ შერჩეული ქივორდები ჩვენს კამპანიაში?

  • რა არის Exact Match, Phrase Match, Broad Match  და რომელი უნდა ავირჩიოთ?

  • რა უნდა გავითვალისწინოთ ქივორდების ანალიზის პროცესში?


3.2 Extensions - რეკლამის გაფართოებები

  • რას წარმოადგენს Extensions - რეკლამის გაფართოებები?

  • რა დანიშნულება აქვთ გაფართოებებს?

  • როგორი ტიპის გაფართოებები არსებობს?

  • რა განსხვავებაა Callout Extensions-სა და Structured Snippet-ს შორის?

  • როგორ გამოვიტანოთ ტელეფონის ნომერი ჩვენს რეკლამაში?

  • რა რეკომენდაციები უნდა გავითვალისწინოთ გაფართოებების შექმნისას?

ლექცია 4: Google Display - საბანერე რეკლამა


4.1 Google Display საბანერე რეკლამის აწყობა

  • სად გამოჩნდება Google-ის სარეკლამო ბანერები?

  • როგორ დავიწყოთ საბანერე რეკლამის აწყობა?

  • რა განსხვავებაა საძიებო და საბანერე რეკლამის აწყობებს შორის?

  • რომელია დისფლეი რეკლამის კამპანიის დამახასიათებელი პარამეტრები?

  • როგორ განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია?

  • რა დანიშნულება აქვს ქივორდებს საბანერე რეკლამისთვის?

  • რა არის და როგორ განვსაზღვროთ Topics ანუ თემატიკა?

4.2 Google Display - Responsive საბანერე რეკლამის აწყობა

  • რა არის ე.წ. „ფლეისმენთები“?

  • როგორ ავაწყოთ საბანერე რეკლამა?

  • როგორ ავტვირთოთ სარეკლამო ბანერები?

  • როგორ შევარჩიოთ ჩვენთვის სასურველი ზომები?

4.3 Google Display - სტანდარტული საბანერე რეკლამის აწყობა

  • როგორ შევქმნათ საბანერე რეკლამა განსხვავებული ფორმატით? 

  • რას წარმოადგენს Responsive დისფლეი რეკლამა?

  • რას წარმოადგენს სტანდარტული საბანერე რეკლამა?

  • როგორ ავტვირთოთ სარეკლამო ბანერები?

  • რა რეკომენდაციები უნდა გავითვალისწინოთ რეკლამის შექმნისას?

სერთიფიკატის ასაღებად

  • სერტიფიკატების მისაღებად უნდა შეასრულოთ „მასალების“ გვერდზე არსებული ყველა სასერტიფიკატო დავალება. მას შემდეგ რაც შეასრულებთ დავალებებს, უნდა მოგვწეროთ მეილზე info@oned.ge და აირჩიეოთ თქვენთვის სასურველი დრო ფინალური გამოცდის დასაწერად. სერტიფიკატის მისაღებად აუცილებელია, რომ სწორად გქონდეთ შესრულებული დავალებებისა და გამცდის შეკითხვების მინიმუმ 50%.

350.00 ₾ 49.00 ₾